1'000 peržiūrų!

Labukas!!! Rašau su plačia šypsena, nes mano blog'as gyvuoja tik 8 dienas, o jau blog'as peržiūrėtas 1'000 kartų! 

Vakar buvo 8dienos, kaip blog'as yra prieinamas visoms merginoms, ir vakar vėlai vakare pastebėjau, kad peržiūrų jau 1'000. :)
Kiti blog'ai labai vargsta, kol surenka tiek peržiūrų, o čia šast yra jau 1'000 peržiūrų, pati negaliu patikėti. :D Šis apvalus skaičius man parodė, kad blog'as yra sėkmingai sukurtas ir reikalingas.
Tikiuosi tai ne paskutinis toks apvalus jubiliejus.


Ačiū kad lankotės ir vertinate šį blog'ą. 

5 komentarai:

  1. Oho, koks gražus blogas ♥ Atradau visai netikėtai, bet labai džiaugiuosi!! Pasižymiu prie sekamų ir linkiu sėkmės rašant bei puoselėjant :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir koks naudingas ;ooooo !! Nerealu, aksesuarai, daiktai vienoje vietoje. Net saldu pasidarė, dabar galėsiu redaguoti nuotraukytes su Tavo blogo pagalba, nes nu aš tokia biški prie žioplesnių esu, ne visad sugebu rasti ko man reikia, na pvz kokių karūnėlių, plaukų aksesuarų... :D Ačiūū!! ♥

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš pati net nebuvau bandžiusi fotofhopint bet šiandien sugalvojau pabandyt žinoma darbelis labai minimalus ir poza beveik nepakeista.
    Ačiū už naudingą blogą

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš pati net nebuvau bandžiusi fotofhopint bet šiandien sugalvojau pabandyt žinoma darbelis labai minimalus ir poza beveik nepakeista.
    Ačiū už naudingą blogą

    AtsakytiPanaikinti